Способи подання повідомлень повідомлень.

Тема уроку:  Способи подання повідомлень повідомлень.
Навчальна мета: засвоїти поняття інформаційного повідомлення, вчити основні способи передання повідомлень, вчити розрізняти повідомлення, які передаються під час навчальної діяльності, у повсякденному житті та при роботі з різними пристроями
Розвивальна мета: сприяти розвитку вміння розрізняти та наводити приклади інформаційних процесів зі своєї навчальної діяльності і в навколишньому світі
Виховна мета: сприяти розвитку розуміння важливості розвитку сфер учнівської навчальної діяльності узагальнюючими поняттями з інформатики
Тип уроку: урок засвоєння нових знань, формування вмінь
Обладнання уроку: НКК, підручник, робочий зошит, навчальна презентація, тренажер миші


Хід уроку
1.      Організаційний етап
2.      Перевірка виконання домашнього завдання
2.1.   Перевірка завдання, заданого за підручником.
3.      Актуалізація опорних знань учнів. Фронтальна бесіда по опорним навчальним поняттям попереднього уроку
3.1.   Що вивчає інформатика?
3.2.   Як ви розумієте термін «інформатика»?
3.3.   За допомогою чого передається інформація?
3.4.   Яким чином людина сприймає інформацію?
3.5.   Назвіть види інформації за способом сприйняття. Назвіть приклади.
4.      Мотивація навчання.
Розглядається діаграма сприйняття інформації за допомогою органів чуття. Слайд 2

5.      Повідомлення теми, мети уроку. Слайди 1, 3
  
6.      Сприймання учнями нового навчального матеріалу
6.1.   Способи подання повідомлень. Слайди 4, 5, 6, 7 , 8, 9 , 10, 11, 12, 13
7.      Фізкультхвилинка
8.      Первинне застосування набутих знань
8.1.   Робота з підручником: розділ 2, обговорюємо 3, 4, 5, 6; працюємо в парах 6 (Слайди 14-20)
8.2.   Робота учнів з опорним конспектом
8.3.   Робота з комп’ютером (5-7 хв). Вмикання комп’ютера, відкривання програми тренажера миші. Робота з тренажером миші. Закривання програми тренажера миші
9.      Повторення набутих знань. Слайди 21-22
 
10.  Підсумок уроку. Слайд 23


11.  Домашнє завдання: Слайд 24

Немає коментарів:

Дописати коментар